Gent Gran

Reconnectar amb la vida

Oferim diferents suports i activitats per a persones grans perquè puguin connectar amb el seu cos, en gaudeixin i comparteixin les seves històries entre elles.

Sobre el projecte

El projecte de la nostra fundació es basa en sessions de treball corporal, teatral i de dansa enfocades a persones (de més de 65 anys) sènior en equipaments públics o residències. La finalitat és apropar la música i la dansa a persones (grans) que tenen dificultats a l’hora de desplaçar-se i que tinguin un espai propi en el seu dia a dia per a connectar amb el grup i amb la creativitat.

OBJECTIUS:

Generar benestar i connexió amb el cos a un col·lectiu que, com a qualsevol de les edats, té moltíssimes ganes de compartir emocions amb els altres, gaudir i fomentar les activitats entre persones de generacions i funcionalitats diverses.

Un altre aspecte d’interès són les formacions i tallers per a les persones cuidadores d’aquest col·lectiu: des de com carregar pesos correctament, com reduir l’estrès, com cuidar-se emocionalment i mentalment a un mateix, etc.

COL·LABOLADORS:

Projecte social - Gent Gran

La nostra
metodologia

Per desenvolupar el programa, la Crea Dance compta amb la col·laboració de professionals especialitzats en benestar físic i emocional.

Projecte social - Gent Gran

Infància