Presentació Oficial de la Fundació Crea Dance

El Maresme aposta per la Dansa

El pròxim 25 de gener, a partir de les 18 h tindrà lloc la inauguració oficial de la Fundació Crea Dance, entitat sense ànim de lucre amb seu resident al Maresme, Mataró.

A l’acte inaugural hi assistiran els representants de diferents gremis empresarials, associacions, governs i mitjans de comunicació del Maresme que podran compartir la presentació d’un projecte artístic i social local sense referents.

L’acte s’iniciarà amb una Roda de Premsa per als mitjans. Seguit gaudirem d’una mostra de dansa creació de la Maria Rovira per la “Crea Dance Company” i de la presentació oficial de la fundació. Per la cloenda farem un pica-pica i com no podia faltar, brindarem amb un bon vi de la comarca.

Patronat i Aliances territorials

El patronat de la Fundació Crea Dance està format per Marta Antich, fundadora de les clíniques Fertilab, Joaquim Arnó (conseller delegat d’estratègia) i Marc Bosch (conseller delegat de cultura), ambdós membres del Consell Comarcal del Maresme.

La fundadora Maria Rovira està a càrrec de la Direcció Artística de la Crea Dance Company i aporta tot el seu coneixement i experiència acumulats en projectes socials de dansa i moviment d’arreu del món.

La rica i valuosa xarxa empresarial que batega al Maresme, facilita que entitats públiques i privades vulguin segellar amb la Fundació Crea Dance aliances de col.laboració en l’àmbit econòmic i social.

Per aquest motiu la Fundació Crea Dance ha tingut una rebuda territorial excepcional i ja té acords de col.laboració amb:

• Fundació Maresme i Fundació Iluro, amb les que comparteixen l’objectiu de millorar la inclusió social dels col·lectius més vulnerables.
  • Consell Comarcal del Maresme, cap visible de la política territorial que vol garantir la qualitat de vida de la població en situació de vulnerabilitat, treballant per al creixement sostenible del territori, fomentant polítiques que millorin la qualitat de vida.

Finançament del Projecte Social

Gràcies al caràcter i filosofia pròpia de l’entitat i a l’àmplia “proposta de valor”, que aporta un prestigi al territori del Maresme i un benefici social tangible , les vies d’obtenció de recursos de finançament del projecte són diverses.

Els tres eixos estratègics del finançament fundacional són:

• Capital Públic: Subvencions finalistes per a cultura, benestar social i educació.
  • Capital Privat: Micromecenatge de produccions i espectacles, la incorporació de nous patrons a la junta, donacions d’empreses privades i donacions de particulars.
  • Capital Social: Aliances amb fundacions i associacions que responguin als mateixos valors, objectius i línies d’acció, completament o parcialment.

Gràcies, Maresme

Volem agrair a les diferents institucions territorials la bona acollida del projecte, a l’equip artístic i tècnic la gran feina feta, als col·laboradors externs la implicació, als mitjans la seva difusió, a totes les entitats de govern pel suport i per facilitar la integració del projecte en el marc estratègic i tàctic del territori.

Esperem que aquest sigui un projecte referent per al creixement de la societat i el reconeixement territorial i des d’aquí us convidem a la ciutadania i a les entitats públiques i privades a col.laborar-hi activament.

“La dansa mou el món”

Si voleu saber més del projecte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres emplenant el formulari  o escrivint-nos a l’adreça de correu hola@fundaciocreadance.com