La
Crea Dance

Projectes artístics i socials
per enriquir la societat
a través de l’art i l’educació.

La nostre visió/missió

La Fundació Crea Dance visiona enriquir la societat en el seu conjunt amb una companyia de dansa d’alt nivell com a motor del projecte, impulsant, produint i, sobretot, compartint espectacles innovadors i de qualitat; sempre d’una manera sostenible i amb vocació de transformació del seu entorn i la seva comunitat.

La dansa i la música en escena són sempre una experiència que transcendeix el moment transportant el públic cap a l’extraordinari.

Aquesta és la font de motivació i inspiració que volem que vessi cap a la resta del programa de la Fundació Crea Dance.

creadance

A la Fundació Crea Dance som:

Professionals Sostenibles Socials Oberts Transformadors Innovadors Inclusius Treballadors Persones

Sobre la fundació

La Fundació Crea Dance és una entitat publicoprivada pionera a Catalunya que neix de la visió de la coreògrafa mataronina Maria Rovira. Aquesta fundació de dansa s’inspira en models d’organitzacions culturals i companyies de dansa d’arreu del món que Maria Rovira ha conegut i en les quals ha treballat al llarg de la seva trajectòria internacional com a coreògrafa.

Aquesta fundació de dansa busca generar una estructura que doni suport les arts escèniques i a l’educació i que dinamitzi i humanitzi el panorama social a partir d’una companyia de dansa de gran qualitat com a motor del projecte.

OBJECTIUS

• Projecte de dansa pioner a Catalunya amb la intenció d’establir una base sòlida que permeti desenvolupar un projecte artístic de qualitat i innovador.
  • Espai de creació d’una gran artista, però també un projecte obert i en diàleg permanent amb projectes culturals, socials i educatius de la seva ciutat i el seu país.
  • Aconseguir que els ballarins, tècnics i col·laboradors puguin disposar d’una sortida professional amb recorregut a llarg termini.
  • Decidida a oferir un espai de trobada i a formar els talents reconeguts del territori dispersos internacionalment.
  • Compromesa amb la seva comunitat. Entén les arts escèniques com una eina de transformació social, ideal per ajudar en la vertebració del territori i per millorar la vida de les persones.
  • Idea amb abast local i global al mateix temps. Vol consolidar les arts escèniques al Maresme, deixant empremta al territori, per després recórrer tot Catalunya, Espanya i la resta del món.
  • Projecte cultural flexible per adaptar-se a la conjuntura econòmica actual, sostenible en el temps.
creadance

Patronat i equip artístic

A Crea Dance, juntament amb Maria Rovira, formem un equip d’allò més preparat per tal de formar futurs artistes del món de la dansa.

Projectes socials

Som persones que ens esforcem per tal de donar el millor de nosaltres mateixos, amb un propòsit i una meta que ens permeten comprometre’ns amb la nostra comunitat.